►Mennyibe kerül a szállításiköltség?
Termékek össztömege Szállítási költség
0 - 15.00 kg 1590 ft
15.01 - 30.00 kg 2990 ft
30.01 - 45.00 kg 4990 ft
45.01 - 100 kg 7990 ft
►Hogyan fizethetek?
Fizetni online, Barion keresztül bankkártyával, vagy bankszámláról utalva (erre a bankszámlaszámra: égnév / Név: Memory Lane Kft; Bank neve: OTP BANK; Bank számla szám: 11708094-21466395. Tessék a közleményben feltüntetni a rendelési számot! Köszönöm!), vagy csomag átvételekor készpénzben és bankkártyával is lehetséges a futárnál.
►Hány napon belül érkezik meg a csomag?
A rendelés feldolgozását követően, ha van készlet a termékből azonnal átadjuk a DPD számára a csomagját, melyet 1-3 napon belül kézbesítenek is. Ha nincs raktáron, akkor 3-7 napon belül.
►Hogyan kérhetem a termék cseréjét?
A termék cseréjét kérjük emailben (info@honisport.hu) jelezze, és küldjön egy fényképet a hogy a termék eredeti/bontatlan állapotban van, és jelölje meg azt is, hogy melyik termékre szeretne cserélni. Ha a kép alapján rendben van a termék akkor elindítjuk a csere folyamatot,melyről természetesen tájékoztatjuk Önt. A visszaküldési költsége önt terheli, és az új termék kiküldési költsége pedig mi terheljük. Bővebb információ a ""Csere és visszaküldés"" menüpont alatt található.
►Mit kell tennem, ha el szeretnék állni a rendeléstől?
A sértetlen terméket az eredeti sértetlen csomagolásában, azt dobozba téve és úgy leragasztva 30 napon belül visszaküldheti címünkre. (mely fel kell venni az ügyfélszolgálatunkkal, és megadjuk a visszaküldési címet)
A termék árát utalással térítjük vissza Önnek, melyhez kérjük adja meg bankszámla-számát egy külön papírra írva (ne a számlára), és a csomagba helyezve.
►Mennyi időre mire visszautalják az összeget?
Lehetőség szerint minél hamarabb, de legfeljebb 14 munkanapon belül.
►Mi a teendőm ha lemaradt egy termék a rendelésből vagy nem azt kaptam amit rendeltem?
Ebben az esetben kérem azonnal hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat munkanapokon, 9:30 - 16:00 között, a +36 30 557 3995-as telefonszámon.
►Hogyan érvényesíthetem a kedvezményes kupon kódomat?
Rendelés leadása alkalmával fog találni egy ""Kedvezményes kupon"" sort; ide kell beírni a kuponkódot, majd érvényesíteni azt.
►Mikor lesz a most kiárusított termék újra raktáron?
A hiányzó terméket minden esetben igyekszünk minél hamarabb pótolni. Illetve egy adott termék részletes információjáról érdeklődhet ügyfélszolgálatunkon a +36 30 557 3995-as számon is, munkanapokon, 9:30 - 16:00 között.
►Hogyan iratkozhatok fel hírlevélre?
Weboldalunk legalján a ""Feliratkozás hírlevélre"" sávban adja meg nevét és email címét, majd kattintson a ""Feliratkozom"" gombra.
►Hogyan iratkozhatok le a hírlevélről?
Minden hírlevelünk alján megtalálhatja a ""Leiratkozás a hírlevélről"" feliratot, melyet megnyomva leiratkozhat a hírlevélről.
►Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Elfelejtett jelszavát a ""Bejelentkezés"" gomb alatt található ""Elfelejtett jelszó"" megnyomásával tudja újraaktiválni.
►Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal?
Telefonon:+36 30 557 3995, munkanapokon 9:30 - 16:00 között elérhető
Emailen: info@honisport.hu
►Hogyan tekinthetem meg a rendelésem állapotát?
A rendelése állapotáról emailben kap értesítést Tőlünk.
►Mit jelentenek a megrendelés állapota alatt feltüntetett kifejezések?
- Számlázásra vár: a számla generálása folyamatban van, a rendelés raktárnak való átadásához, és a szállítás megkezdéséhez
- Kinyomtatva: ebben az esetben a DPD címke már kinyomtatásra került, de még nem lett átadva a raktárnak
- Banki utalásra vár: a banki utalás beérkezésére, vagy annak ellenőrzésére vár
- DPD címke raktárnak átadva: ebben az esetben kollégáink már kinyomtatták a szállításhoz szükséges címkét a csomaghoz, és átadták a raktárnak így 1-2 napon belül várhatóan meg is történik a rendelés kiszállítása.
- Szállítás alatt: csomagot a DPD 1-2 napon belül kiszállítja.
- Törölt: törölt megrendelésre általában a vásárlóval egyeztetve, vagy a vásárló kérésére kerül sor.
- Fizetésre vár, sikertelen Barion-os fizetés: ebben az esetben nem sikerült a Barion felületén az online átutalást végrehajtani, ilyen esetben kollégáink keresni fogják Önt!
- Rendelés kézbesítve: a rendelés kiszállítása a megadott címre, vagy csomagpontra megtörtént.
- Rendelés visszaküldve/elutasítva: ilyen esetben a kiszállítás sajnos sikertelen volt, vagy a vásárló nem vette át a csomagot.
►Módosíthatom vagy törölhetem-e a megrendelésem?
Igen, emailben az info@honisport.hu címen, vagy telefonon a +36 30 557 3995-as telefonszámon teheti meg, munkanapokon 9:00 - 16:30 között.
►Biztonságos az online fizetés a shopban?
Természetesen igen, az online fizetés (Barion) okos, és biztonságos fizetési rendszer, amit több mint 8000 webshop alkalmaz. Webes böngészőben, és okostelefonra letölthető applikációval is működik, melyen tárcáddal egy egyszerű jelszó megadásával fizethetsz gyorsan, biztonságosan. A pénzküldés egy másik tárcába teljesen ingyenes, bármikor végrehajtható, és azonnal megérkezik!